Soner Arıca-şiir(BİZ)

Soner Arıca-şiir(BİZ) için 6 cevap

  1. kader diyor ki:

    soner senin hayrannım ben seni çok beğeniyorum ben hep senin yanındayım kendine iyi bak senden güzel şarkılar şiirler bekliyoruz seniiiiiiiiiiii çoooooooooooooooooook aaaaamaaaaaaaaaa çoooooooooooooook seviyorum bay

  2. şırnaklı kader diyor ki:

    soner arıca m sen bitanesin sen benim canımsın seni seven şırnaklı kader unutma hep yanındayım k. i. b bayeeeeeeeeeeeee???????????????

  3. oska diyor ki:

    güzel bir duygu bu aşk..
    anlatmayı iyi beceren bizden biri olan soner arıcaya teşekkür ediyorum..
    3 yıl önce okumuştum bu şiiri..1 haftadır soner arıcanın yorumundan dinliyorum
    sms olark yolladım bile😀

  4. habib ergün diyor ki:

    harika bir şiirr

    ilk defa bir şiiri bu kadaar dinliyorum…

  5. mustafa diyor ki:

    merhabalar:Ben soner arica’in (biz)adli siiri’nin ingizceye cevirmeye calistim,ama cok karisik bisi cikti.becerenedim anliyacaginiz:)) ve eger bunu yapabilen Bi arkadas varsa lutfen,hic durmasin hemen harekete gecsin.tesekkur ediyor saglicakla kalin..

  6. regooooooooooooo diyor ki:

    biri istedi diye dinledim simdide hayranın oldum soner arıcan çokkk beğendim tşk edrim

Bir Cevap Yazın

